پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان حوزه نمایندگی مستقر در قم

حوزه/ مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه مستقر در قم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه مستقر در قم همزمان با دهه فجر و با شرکت تیم هایی از تیپ83 امام جعفر صادق(علیه السلام )، دانشکده شهید محلاتی و پژوهشگاه علوم اسلامی در سالن ورزشی شهدای محراب تیپ83 به صورت رفت و برگشت برگزار گردید و در پایان تیم های برتر مشخص شدند. دانشکده شهید محلاتی، پژوهشگاه علوم اسلامی و تیپ83 امام جعفر صادق(علیه السلام) در رشته فوتسال به ترتیب به مقام اول تا سوم نائل شدند.

سروان پاسدار مرتضی اکبری؛مسئول تربیت بدنی تیپ83 امام جعفر صادق(علیه السلام) در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت:"این مسابقات باهدف گرامیداشت آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و به منظور تقویت و حفظ امادگی جسمانی،ایجادنشاط و شادابی در بین کارکنان و شناسایی افراد مستعد جهت تشکیل تیم منتخب فوتسال و والیبال برای حضور در مسابقات نیروهای مسلح برگزار شده است.

ضمنا در کنار این جشنواره ،مسابقات ورزشی دیگری ویژه کارکنان و سربازان تیپ83 امام جعفر صادق(علیه السلام) در رشته های فوتسال،والیبال،دارت،آمادگی جسمانی و طناب کشی با استقبال قابل توجه اعضای این یگان برگزار گردید و در پایان نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.”

وی در پایان از نظم و حسن اخلاق تیم های شرکت کننده و کلیه دست اندرکاران تیپ83 امام جعفر صادق(علیه السلام) در جهت حسن برگزاری این دوره از مسابقات تشکر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha