پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست علمای یمن

حوزه/ دفتر اوقاف و ارشاد یمن نشستی را با عنوان "نقش علما و خطبا در مقابله با تجاوز سعودی" در استان تعز در مسجد الجند برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاریحوزه»، دفتر اوقاف و ارشاد یمن نشستی را با عنوان "نقش علما و خطبا در مقابله با تجاوز سعودی" در استان تعز در مسجد الجند برگزار کرد.

در این نشست شخصیت های رسمی، علمایی و اجتماعی و جمعی از علما و خطبای استان "إب" و "ذمار" حضور داشتند.

در این مراسم شیخ عبد الرحمن الجرموزی به نمایندگی از اوقاف استان ذمار و شیخ عبد الرحمن سعید به نمایندگی از اوقاف استان إب و شیخ عدنان الجنید عضو انجمن علمای یمن و رئیس انجمن تصوف اسلامی یمن به سخنرانی پرداختند.

علما و خطبا در این نشست پیرامون نقش علما و خطبا و وظیفه دینی و ملی آنان در گسترش آگاهی جامعه و آراستگی به صفات دینی و ملّی سخنانی را بیان کردند.

همچنین از علمای یمن و علمایی که سکوت اختیار کرده اند، خواستند که در برابر تجاوز وحشی کشورهای متجاوز، جنایت های وحشیانه علیه ملت یمن و هدف قرار دادن استان تعز به طور خاص و یمن به طور کلی، سخن حق بگویند.

در پایان استاندار تعز در سخنانی خطاب به علما و خطبا گفت: شما زبان این امت و این ملت هستید و نباید بی طرف بمانید.

وی افزود: ما در جنگ نظامی، اقتصادی و سیاسی و رسانه ای هستیم و ما با تمامی تاکتیک های جنگ در برابر متجاوزین ایستاده ایم و ما به فضل خداوند متعال سه سال است که در این راه مقاومت کرده و از این به بعد نیز جانفشانی خواهیم کرد.

استاندار تعز از علما خواست که به وظایف دینی و ملّی خود در مقابله با تجاوز عمل کرده و به جهاد و حمایت از جبهه ها دعوت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha