جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ساجد علی نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در پیام خود به مناسبت ایام فاطمیه گفت: امروز جامعه غربی زنان را به طرف انحرافات می کشاند و عزت و حرمت زنان را نابود کرده است و تنها حل مشکلات زنان جهان سیره حضرت زهرا (س) است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاریحوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیام خود به مناسبت ایام فاطمیه، گفت: امروز جامعه غربی زنان را به طرف انحرافات می کشاند و عزت و حرمت زنان را نابود کرده است و تنها حل مشکلات زنان جهان سیره حضرت زهرا (س)  است.

وی روز جهانی حقوق زنان را مسخره و گمراه کردن مردم خواند و گفت: اگر ما به زندگی نامه حضرت فاطمه زهرا(س) را نگاه کنیم واقعا روزه جهانی حقوق  زنان مسخره و فقط گمراه کردن مردم است،اگر طبق سیره بانو دوعالم حضرت زهرا (س) درمورد حقوق زنان حرف بزنیم حقیقتا زنان پیشرفت خواهند کرد و زنان باعث اصلاح جامعه خواهند شد.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان با بیان اینکه زنده نگه داشتن پیام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) از سه روش ممکن است افزود: زنده نگه داشتند پیام و یاد حضرت زهرا (س) از این سه روش ممکن است اول  عمل کردن به سیره و اظهار عشق و ارادت با این بانو دوعالم، دوم تجلیل از شخضیت حضرت زهرا(س) بخاطر خدمت به اسلام و حقوق زنان و سوم این است که سعی کنیم که پیام های آن حضرت را مطالعه کرده و سیره و اصول شان را در جامعه اجراء کنیم.

وی افزود: زنان مسلمان سیره حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند تا جامعه ما به سمت پیشرفت حرکت کند علاوه بر این با تربیت دررست، فرزندی را به جامعه تحویل دهند که قادر به برپایی انقلاب اسلامی در جهان باشند مانند امام حسن(ع) و حسین(ع).

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha