چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فلسطینیان کمپین «فیس بوک با فلسطین می جنگد» تشکیل دادند

حوزه/ فعالان فلسطینی برای مبارزه با «سانسور فیس بوک» کمپینی با عنوان «هشتک فیس بوک با فلسطین می جنگد» تشکیل داده و خواستار عدم مسدود سازی و حذف صفحات مرتبط با جنبش فلسطین شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از i24news، کمپین مبارزه با «سانسور فیس بوک» توسط مردم فلسطین ایجاد شده و خواستار پایان دادن به حذف و مسدودسازی صفحات جنبش فلسطین شد.

این کمپین زمانی آغاز به کار کرد که مقامات فیس بوک صفحات و مطالب منتشر شده مرتبط با احمد جرار، عضو جنبش مقاومت فلسطین را حذف یا مسدود کردند.

در پی این اقدام فیس بوک، کاربران فلسطینی کمپینی علیه سیاست های شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک برای حذف فعالیت های جنبش فلسطین به بهانه تحریک علیه اسرائیل ایجاد کردند.

این کمپین «هشتک فیس بوک با فلسطین می جنگد» نام دارد و فیس بوک را متهم به آغاز جنگ با مردم فلسطین کرده است. کاربران فلسطینی عضو این کمپین خواستار پایان دادن به سرکوب مردم کشورشان توسط صهیونیست ها شدند. درحالی که فیس بوک به یک شبکه اجتماعی بی رغیب در کرانه باختری و نوار غزه تبدیل شده، سیاست های این سایت تبدیل به سلاحی علیه فلسطینیان و سانسور فعالان جنبش فلسطین شده است.

درحالی که گذاشتن تصاویر و اقدامات نظامیان اسرائیلی و شهرک نشینان صهیونیستی علیه فلسطینیان بی پاسخ مانده و از دیدگاه فیس بوک قانونی تلقی می شود، در مقابل هر گونه فعالیت سیاسی فلسطینیان و حامیان جنبش مقاومت توسط این شبکه اجتماعی سانسور می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha