جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ این روزها که سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن جمعی از هم میهنان عزیزمان موجبات تاسف و تاثر گردیده، لازم است مسئولان‌ امر ضمن تحقیق و تفحص دقیق درباره‌ این‌ حادثه‌، با تقویت مدیریت و اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش اینگونه حوادث و سوانح برنامه ریزی نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی سانحه هواپیمای مسافربری تهران یاسوج به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)
بار دیگر سانحه‌ای دلخراش و اندوهبار دل مردم شهید پرور و صبور ایران اسلامی را داغدار نمود و سنگینی عزا را در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برای ملت ایران  و خانواده های مصیبت دیده دو چندان کرد.

این روزها که سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن جمعی از هم میهنان عزیزمان موجبات تاسف و تاثر گردیده، لازم است مسئولان‌ امر ضمن تحقیق و تفحص دقیق درباره‌ این‌ حادثه‌، با تقویت مدیریت و اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش اینگونه حوادث و سوانح برنامه ریزی نمایند.
همچنین ضمن آرزوی توفیق برای نیروهای امدادی، امیدواریم مسئولان امر مقدمات تشییع و تکریم پیکر جانباختگان و تسلای خاطر بازماندگان را فراهم نمایند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  ضمن عرض تسلیت این حادثه اسفناک به عموم مردم ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و خانواده های آنان مسئلت می نماید.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha