سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رونمایی از مجموعه «گام به گام با امام موسی صدر»

حوزه/ آیین رونمایی از مجموعه ۱۲ جلدی «گام به گام با امام موسی صدر» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تالار قلم کتابخانه ملی، در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیین رونمایی از مجموعه ۱۲ جلدی «گام به گام با امام موسی صدر» با حضور دکتر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از اندیشمندان و اصحاب اندیشه و قلم، در تالار قلم کتابخانه ملی، در تهران برگزار می‌شود.

مجموعه «گام به گام با امام» در بردارنده گفتارها، مصاحبه‌ها و مقالاتِ امام موسی صدر است که پس از ۱۰ سال کار مستمر چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«گام به گام با امام» گزارشی است از تجربۀ مدیریتی و رهبری امام موسی صدر در لبنان و مرجع مستندی است برای محققان حوزه و دانشگاه و نیز راهنمای مطمئنی برای مبلغان و مصلحان بوده و منبع بدیع و جذابی است برای نسل جوان که اسلام را در ابعاد انسانی و ایمانی آن بشناسند.

برپایه این گزارش، مراسم رونمایی ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰ در تالار قلم سازمان اسناد و کتابخانه ملی، واقع در بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو حقانی برگزار می‌شود و حضور برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

                                                     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha