شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سومین جلسه اداره کل منابع طبیعی استان کرمان با حوزه علمیه کرمان

حوزه/سومین جلسه اداره کل منابع طبیعی استان کرمان با حوزه علمیه استان، در رابطه با برگزاری روز درختکاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، در هم اندیشی مسئولان حوزه و منابع طبیعی که در محل مدیریت حوزه علمیه استان کرمان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی مدیر حوزه علمیه کرمان، حجت الاسلام روح الله زمزمزاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان و مهدی رجبی زاده مدیر کل منابع طبیعی  و آبخیزداری استان حضور داشتند.

حجت الاسلام روح الله زمزمزاده در این رابطه گفت: با توجه به توافقی که میان مدیریت حوزه علمیه کرمان و اداره کل منابع طبیعی استان صورت گرفت، قرار شد روز درختکاری، در پانزدهم اسفند ماه در تمامی شهرستانهای استان کرمان با همکاری و حضور طلاب و روحانیون در کنار مسوولین استانی برگزار شود.

وی در رابطه با هدف از حضور طلاب در این مراسم گفت: هدف از حضور روحانیون و طلاب در مراسم درختکاری این است که با تلاش طلابفرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه رشد و بالندگی بیشتری داشته باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان افزود: جلسه امروز سومین جلسه مدیریت حوزه علمیه کرمان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان بود که در آن به جمع بندی نهایی جهت ابلاغ به ادارات منابع طبیعی و مدارس علمیه شهرستانها رسیدیم.

وی در پایان گفت: همچنین طبق توافق انجام شده، قرار شد تقویم دیواری سال 97 با محوریت آیات و روایات در باب حفظ منابع طبیعی به چاپ برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha