پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، تقویت روحیه بسیجی و انقلابی را نیاز امروز کشور دانست و گفت: امنیّت به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و این مهم در سایه وحدت و انسجام مردم و جوانان این مرز و بوم محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع کارکنان سپاه استان قزوین، گفت: نقشه دشمنان امروز خطرناک تر از گذشته است، زیرا آنها خدشه‌دار کردن عزت، شوکت و اقتدار مسلمانان را هدف قرار داده‌اند و این نسخه شوم و دردناک استکبار برای جهان اسلام است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که باید برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب همانند شهداء و رزمندگان روحیه انقلابی و بسیجی داشته باشیم، تصریح کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر ملت در مسیر اسلام ناب محمدی حرکت کند، پیروزی قطعی خواهد بود.

وی با تاکید بر این که امنیت به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و این مهم در سایه وحدت و انسجام مردم و جوانان این مرز و بوم محقق شده است، خاطرنشان کرد: امروز امنیت کشور ما در اوج ناامنی های منطقه مرهون خون پاک شهدایی است که از همه چیز گذشتند تا پیش از هر چیز اسلام و بعد انقلاب را حفظ کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین به مجاهدت های مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که سیطره گروهک ضد بشری داعش با هدایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری و جانفشانی های شهدای مدافع حرم پایان یافت، و لذا باید مراقب بود که دیگر فرصت پیدایش چنین گروهک های را به استکبار ندهیم، زیرا هنوز تفکر داعشی از بین نرفته است .

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: چهره خشنی که آمریکایی‌ها از اسلام توسط داعش نشان می‌دهند، در واقع ادامه پروژه اسلام‌هراسی است، لذا با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود این گونه مسائل را پوشش می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین یادآورشد: استکبار با حربه‌های مختلف سعی در خدشه وارد کردن به اسلام را  دارد، چون امروز اسلام در قلب کشورهای اروپایی نیز راه یافته و گذاشتن نام‌های اسلامی بر فرزندان دختر و پسر در کشورهای مختلف یک افتخار و ارزش است.

وی با بیان اینکه خداوند به بشریت وعده داد که اگر با دشمنان اسلام مبارزه کنند اجر عظیم خواهد داشت، بیان داشت: خداوند متعال در این دنیا همه چیز را برای آزمایش انسان قرار داده و این آزمایش بی هدف نیست و آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است، حرکت به سمت تکامل است.

وی اظهار کرد

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha