سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید اسدی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تاکید بر معرفی شهدا به نسل جوان، گفت: امروز مدافعان حرم و فرزندان برومند این مملکت توانستند دشمن تکفیری را زمین‌گیر کنند تا جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در مراسم یادواره طلبه مدافع حرم شهید حجت اسدی که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب استان برگزار شد، گفت: این شهید بزرگوار حاضر بود بدون هیچ چشم‌داشتی در این مسیر فعالیت کند تا تعداد بیشتری از جوانان را به راه راست هدایت کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: شهید اسدی با خداوند معامله کرد، و همه کارهای را به خاطر خدای متعال انجام می‌داد و همین موجب موفقیت او در رسیدن به کمال الهی بود.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید دوران 8 سال دفاع مقدس را ندیده اند، افزود: نسل جدید فکر می‌کردند که دیگر در شهادت و جهاد بسته شده است، ولی امروز جوانان مومن، متعهد و با تقوا، فراتر از مرزهای ایران، در سوریه و عراق با دشمنان تکفیری می‌جنگند و به درجه رفیع شهادت نایل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شهید حجت اسدی در ایام اربعین با حضور در عراق موکب می‌زد، تا بتواند فرهنگ ناب شیعه اسلامی را به مسلمانان معرفی کند، اظهار کرد: این شهید بزرگوار تلاش می‌کرد تا با اسلامی که غرب و آل سعود آن را تبلیغ می‌کنند، مبارزه کند.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار در مبارزه با تهاجم فرهنگی با پشتکار بود، بیان کرد: شهید اسدی اقدامات فرهنگی خوبی انجام داده که ارزشمند بود.

وی به نقش ارزشمند شهدای مدافع حرم اشاره و تصریح کرد: امروز مدافعان حرم و فرزندان برومند این مملکت توانستند دشمن تکفیری را زمین‌گیر کنند تا جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را نداشته باشد.

یادآور می شود، شهید حجت اسدی در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در حملات و انفجارهای تروریستی اطراف زینبیه دمشق، در حال کمک‌رسانی به مجروحان این حادثه از ناحیه پهلو و بازو ترکش خورده و در روز دوم اسفند به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha