پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اولین کنفرانس بین‌المللی اهل‌بیت و ائمه مذاهب در تانزانیا

حوزه/ اولین روز نخستین کنفرانس بین المللی اهل بیت(ع) و ائمه مذاهب اسلامی با سخنرانی جمعی از اندیشمندان و علمای شیعه و سنی در تانزانیا برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، اولین روز نخستین کنفرانس بین المللی اهل بیت(ع) و ائمه مذاهب اسلامی در تانزانیا برگزار شد.

در نشست امروز که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه برگزار شد جمعی از اندیشمندان و علمای شیعه و سنی به سخنرانی پرداختند.

این کنفرانس فردا به کار خود پایان خواهد داد.

در این کنفرانس شخصیت های دینی تراز اول شرق آفریقا از جمله بروندی، روآندا، اوگاندا، مالاوی، تانزانیا، زنگبار و زامبیا شرکت دارند و از جمهوری اسلامی ایران نیز شخصیت های حوزوی همچون حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی غروی استاد سطوح عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی نماینده مقام معظم رهبری در کردستان، ماموستا اقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج، حجت الاسلام و المسلمین برته قائم مقام مرکز ارتباطات و بین الملل و مدیر رسانه حوزه و حجت الاسلام و المسلمین امین دین مسئول اداره ادیان و مذاهب مرکز ارتباطات و بین الملل حضور دارند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha