جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از غفلت، بی بصیرتی و عدم همراهی مسلمانان استفاده می‌کند، گفت: دشمن در نخستین گام دشمنی اش جایگاه ولایت و رهبری را نشانه می‌گیرد.

به  گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی صبح امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان بیرجند، اظهار داشت: مسأله نفوذ از روز اول شکل گیری نظام جمهوری اسلامی در بدنه نظام بوده و اکنون نیز بعد از 39 سال عده‌ای با تفکر اومانیستی و سکولار دشمنان را همراهی کرده و می‌کنند.

وی با بیان این که دشمن زمانی که می‌خواهد به دشمنی بپردازد، اولین جایگاه را که جایگاه ولایت و رهبری است، نشانه می‌گیرد، افزود: انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی است که توسط نیروهای ارزشی و دینی جامعه شکل گرفت.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم مشکلات اقتصادی را تحمل، اما فساد و تبعیض را نمی‌پذیرند، خاطرنشان کرد: بسیج این افتخار را دارد که به عنوان بازوی توانمند ولایت در کنار ولایت و رهبری قرار دارد.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: دشمن از غفلت، بی بصیرتی و عدم همراهی مسلمانان استفاده می‌کند و تحمل وجود شخصیت‌های فیزیکی و افرادی که در دل مردم جای دارند و دارای علم و بصیرت هستند، برای دشمن سخت است.

وی با اشاره به این که اگر فتوای علما نبود انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت بیان داشت: دشمن همچنان به دشمنی خود ادامه می‌دهد، غافل از این که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردمی است. با این حال دشمنان جمهوری اسلامی آرام نمی‌گیرند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: بسیجیان باید فرصت‌ها را قدر بدانند و تشکیل حکومت از شئونات ولایت و امامت است و همه انبیا و اوصیای الهی وظیفه تشکیل حکومت اسلامی را عهده‌دار بودند، زیرا نمی‌شد قانون اساسی باشد، ولی برنامه‌های اجرایی آن در دست دیگران باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha