جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضایی تبلیغات اسلامی

حوزه/مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از رسالت های مهم ستاد شئون فرهنگی، مبارزه با خرافه پرستی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، پیش از ظهر پنج شنبه در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی خراسان جنوبی، بیان کرد: دشمن به دنبال تزریق آسیب های اجتماعی به بدنه جامعه است که ستاد در جلوگیری از این امر نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه تمام پیامبران و اولیای خدا برای رساندن پیام دین مبعوث شده اند، افزود: باید در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی اهداف پیامبران و دین را دنبال کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همه انبیاء همه هستی، ارزش و مالشان را هزینه کردند تا راه دین گم نشود، گفت: متأسفانه امروزه عده ای دین را مانع خود می داند.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر این که ما نیز نباید در رساندن پیام دین به نسل های بعدی از هیچ تلاشی دریغ کنیم، گفت: دین اسلام به واسطه خون هزارن شهید به دست آمده و باید از آن پاسداری کنیم.

وی با بیان این که دین اسلام از ابتدا مورد هجمه های زیادی از سوی دشمن قرار گرفته، گفت: حمله دشمن برای براندازی نظام تمامی ندارد، بنابراین باید هوشیار باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی در جلوگیری از آسیب های دشمن نقش مهم و اساسی دارد، گفت: یکی از رسالت های مهم ستاد شئون فرهنگی، مبارزه با خرافه پرستی است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه این ستاد می تواند در کاهش آسیب ها نقش بسزایی داشته باشد، بیان کرد: همچنین این ستاد می تواند رخنه هایی که در حوزه فرهنگ ایجاد شده را مسدود کند و نگذارد دشمن ورود پیدا کند.

وی با بیان این که این ستاد می تواند یک مرزبان خوبی برای حوزه دین باشد، گفت: امید است این فعالیت ها سرمایه ای برای ما باشد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha