جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استانداری تهران

حوزه/ معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به همراه مدیر مرکز خدمات استان تهران با حضور در دفتر مهندس مقیمی استاندار استان تهران، با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی اکبری معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام ابراهیم اکبری مدیر مرکز خدمات استان تهران، ظهر امروز با حضور در دفتر مهندس مقیمی استاندار استان تهران، با وی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام کبری به رسالت و اهداف این مرکز در ارائه خدمات به طلاب اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان تهران تمام تلاش خود را برای خدمت به طلاب و هموارسازی مشکلات آنان انجام می‌دهد و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی بحث بیمه مکمل درمان طلاب را از دغدغه‌های مهم مرکز خدمات عنوان کرد و افزود: با توجه به تأکید رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نسبت به کاهش مشکلات درمانی طلاب و روحانیون، در سال‌های اخیر توانستیم با راه‌اندازی بیمه مکمل درمانی طلاب، بخشی از مشکلات درمانی حوزویان و خانواده آنان را رفع کنیم.

حجت الاسلام  اکبری به رویکرد فرهنگی و خانواده محور فعالیت‌های فرهنگی مرکز خدمات اشاره کرد و عنوان داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مرکز خدمات در سال‌های اخیر نگاه ویژه به بحث فرهنگی و ارتقای سطح کارآفرینی خانواده طلاب و روحانیون بوده است.

همچنین در این دیدار معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به خدمات مسکن این مرکز به طلاب و اساتید، گفت: تشکیل شورای سیاست‌گذاری مسکن در هر استانی با همکاری استاندار آن استان یکی از برنامه‌های مرکز خدمات جهت رفع مشکلات مسکن طلاب است و تشکیل این شوراها توانسته است گام مهمی در پیشبرد اهداف مرکز در موضوع مسکن بردارد.

در پایان این نشست، مهندس مقیمی استاندار تهران، خدمات و برنامه‌های مرکز خدمات را ارزشمند دانست و خدمت به طلاب و روحانیون محترم را دارای ارزش و جایگاه خاصی دانست و برای همکاری استانداری تهران با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در اجرای برنامه‌های این مرکز قول مساعد داد. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha