جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان اعلام کرد: امت اسلامی از طریق ملت ها، رهبران آزاده و مقاومت، تمام تلاش خود را برای ناکام گذاشتن پروژه صهیونیستی خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای اشاره کرد: دشمن صهیونیستی به تجاوز های خود به کشور ما و ملت فلسطین استمرار می ورزد و بدترین انواع جنایت ها مرتکب می شود و هیچ حرمتی را نگه نمی دارد و کودک یا مسّن، زن یا مرد، مسجد یا کلیسا برایش یکسان است. حکّام جهان عرب نیز همزمان نظاره گر این تجاوز ها هستند و هیچ اقدامی نمی کنند.

این تجمع افزود: امت اسلامی از طریق ملت ها، رهبران آزاده و مقاومت، تمام تلاش خود را برای ناکام گذاشتن پروژه صهیونیستی خواهد کرد و این رویکرد ضد صهیونیستی تا کنون دستاورد های مهمی در عراق، سوریه و لبنان محقق ساخته و پروژه صهیونیستی  آمریکایی را در یمن با شکست مواجه ساخته است و همین مسئله باعث شد که آمریکا، اسرائیل و سازمان های ارتجاع عربی به آنچه "قرارداد قرن" نامیده می شود، اقدام کنند که در واقع برای حذف مسئله فلسطین است.

تجمع علما ادامه داد: اینان با این کار  که خواستند موجب پایان محور مقاومت شود، علی رغم خواسته آنان امت را به وحدت در پروژه مقاومت سوق داد و قطب نما را به سمت جهت صحیح آن که همان مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت اسلامی است، بازگرداند.

این تجمع، اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی را در اعدام شهید یاسین السرادیح بعد از بازداشت وی در "اریحا" محکوم کرد و از مقاومت فلسطین خواست که انتقام وی را از رژیم بگیرد و از سازمان های حقوق بشر خواست که اگر همچنان در این زمینه کار می کنند، رژیم اسرائیل را به خاطر این جنایت های پی در پی محکوم کنند.

ارتکاب کشتار در حومه دیر الزور از سوی نیرو های ائتلاف محکوم است

تجمع علمای مسلمان در بخش دیگر بیانیه به ملت کرد سوریه به خاطر اقدام به جا در گرویدن به دولت سوریه و برقراری امنیت در عفرین و حومه های حلب، درود فرستاد و گفت: این اقدام، متجاوزان ترک را از دستیابی به اهداف خود دور می سازد و آنان را یک اشغالگر واقعی معرفی می کند که به اراضی سوریه دست یازی کرده اند.

این تجمع همچنین ارتکاب کشتار در حومه دیر الزور از سوی نیرو های ائتلاف که منجر به قربانی شدن ده ها نفر شد، محکوم کرد و تصریح کرد: این نشانگر این است که نیرو های ائتلاف برای یاری ملت سوریه نیامده اند، بلکه برای تحقق منافع آن و منافع رژیم صهیونیستی حضور یافته است. نیرو های ائتلاف در واقع نیرو های اشغالگری هستند که باید نیرو های مقاومت تشکیل شود و آنان را مجبور به ترک اراضی سوریه کند.

تجمع علما به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب ملّت بحرین، به حضور ملّت بحرین و صبر، جهاد آن و تحمل ظلم و ستم درود فرستاد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha