سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله مدرسی کربلا

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی گفت: آنچه پیرامون عراق اتفاق می افتد به ویژه در سوریه و یمن، بسیار نگران کننده است؛ چراکه آرمان های ملت های ما را در زندگی مناسب و آینده درخشان تباه می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از فضای مثبتی که در آستانه انتخابات بر عرصه عراق حاکم است، استقبال کرد و گفت: امنیت و آرامش داخلی دو پایه و اساس تمدن است که خداوند به ما ارزانی داشته و ملت ما از ارزش های والای دینی و احساسات ملّی برخوردار است.

ایشان در بیانیه خود گفت: آنچه پیرامون ما اتفاق می افتد به ویژه در سوریه و یمن، بسیار نگران کننده است؛ چراکه آرمان های ملت های ما را در زندگی مناسب و آینده درخشان تباه می کند.

آیت الله مدرسی همچنین شورای امنیت را به ایفای نقش خود در متوقف کردن این جنگ های بیهوده دعوت کرد و گفت: این جنگ تنها از طریق حاکمیت عقل، عدالت و رعایت حقوق بشر و رسیدن به گزینه های دموکراسی بین المللی، متوقف خواهد شد.

ایشان در پایان تصریح کرد: ملت عراق باید از حوادثی که اینجا و آنجا اتفاق می افتد به ویژه حوادث دهه های اخیر قرن گذشته، عبرت بگیرد و از هر چیزی که آرامش داخلی را برهم می زند، دوری کند و عشایر نیز باید وحدت خود را تحکیم بخشیده، درگیری ها و اختلافات را کنار بگذارند و به نقش مثبت در توسعه عراق عمل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha