شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجرای طرح «کافه دخترانه اسلامی» در دانشگاه های لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: با هدف تعمیق فرهنگ پوشش اسلامی در بین دختران طرح «کافه دخترانه اسلامی» در خوابگاه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خواهران در حال اجرا است .

خانم سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که این تعداد مبلغ از اول تا نیمه فروردین در کاروان های راهیان نور برای تبلیغ مسائل دینی و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در کاروان های راهیان نور حضور دارند بیان داشت: ارائه مشاوره های دینی و اخلاقی،روایت وصیت نامه شهدا و بیان اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا در بین مخاطبان از جمله فعالیت های تبلیغی فرهنگی مبلغان در کاروان های راهیان نور است .

اجرای طرح «کافه دخترانه اسلامی» در دانشگاه های لرستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در بین زنان و دختران از اصلی ترین رسالت های خواهران مبلغ است افزود: با هدف تعمیق فرهنگ پوشش اسلامی در بین دختران طرح «کافه دخترانه اسلامی» در خوابگاه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ویژه خواهران توسط مبلغان در حال اجرا است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه در این طرح طلاب و خواهران مبلغ با استقرار در خوابگاه ها و مراکز مشاوره آموزش عالی احکام عفاف و حجاب را برای دختران تبیین می کنند، خاطر نشان کرد: ارائه مشاوره های خانوادگی، اجتماعی، ازدواج، اخلاق و ... از دیگر فعالیت های مبلغان در طرح کافه دخترانه اسلامی است.

عزیزی در پایان با اشاره به این که برگزاری گفتمان های دینی اجتماعی با محوریت تشریح و پیشگیری آسیب های اجتماعی از دیگر فعالیت خواهران مبلغ در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است، گفت: شناخت آسیب های اجتماعی از جمله احکام روابط دختر و پسر در جامعه، راه های پیشگیری از اعتیاد و همچنین ارائه راه کارهای تحکیم بنیان خانواده و مشاوره برای پیشگیری از طلاق در جامعه نیز از دیگر محورهای تبلیغی مبلغان است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha