جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خرم ابادی

حوزه/ مسئول دبیرستان های علوم و معارف اسلامی(صدرا) گفت: تقویت بنیه دینی و علمی دانش آموزان مدارس صدرا با هدف ورود به حوزه های علمیه است.

محمود خرم آیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که همزمان با آغاز پذیرش حوزه های علمیه، توجیه دانش آموزان مدارس صدرا برای ورود و ادامه تحصیل در حوزه در دستور کار است، گفت: در این خصوص اساتید حوزه و مدارس معارف اسلامی برکات حوزه های علمیه را در بین دانش آموزان این مدارس با هدف افزایش ایجاد انگیزه ورود به حوزه تبیین و تشریح می کنند.

وی با بیان اینکه تربیت نیروهای مومن،ولایی و متخصص از اهداف شکل گیری مدارس علوم و معارف اسلامی است، افزود: دبیرستان های صدرا به دنبال تأمین و تربیت الگو برای جامعه هستند و در این راستا تدابیر لازم به همت دست اندرکاران این مدارس و حوزه های علمیه اندیشیده شده است .

مسئول دبیرستان های علوم و معارف اسلامی استان لرستان با تاکید بر لزوم تقویت بنیه علمی و دینی دانش آموزان مدارس صدرا، یادآور شد: دبیرستان های علوم و معارف اسلامی در راستای تقویت بنیه علمی و دینی دانش آموزان برای ورود به حوزه های علمیه تاسیس شده اند، به طوری که هر ساله بخش اعظمی از دانش آموزان این مدارس جذب حوزه های علمیه می شوند .

خرم آبادی در پایان با اشاره به این که هم اکنون در استان لرستان 5 دبیرستان صدرا دخترانه و پسرانه وجود دارد، خاطر نشان کرد: بیان برکات ورود به حوزه های علمیه و بازدید دانش آموزان مدارس صدرا از مدارس علمیه استان لرستان با هدف آشنایی با سیمای کلی حوزه از جمله برنامه های توجیهی تبلیغی مدارس صدرا در آستانه ثبت نام ورود به حوزه های علمیه در سال تحصیلی 98-97 است .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha