جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع نمادین شهدای بحرین در مناطق مختلف این کش

حوزه/ مناطق مختلف بحرین و شهرک های آن روز گذشته شاهد تظاهرات انقلابی گسترده در محکومیت جنایات قتل جوانان بحرینی در آب های خلیج فارس بود و این تظاهرات با تشییع نمادین شهدا همراه بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مناطق مختلف بحرین و شهرک های آن شاهد تظاهرات انقلابی گسترده در محکومیت جنایات قتل جوانان بحرینی در آب های خلیج فارس بود و این تظاهرات از ظهر تا شب ادامه داشت و با تشییع نمادین شهدا همراه بود.

شهرک "کرباباد" محل تولد شهدا، اعلام کرد که تشییع نمادین را روز شنبه برگزار می کند.

در شهرک های ابوصیبع و الشاخوره، تشییع نمادین شهدا به همراه تصاویر شهدا و شعار هایی که به قصاص خون شهدا و تمسک به حق مقاومت قانونی دعوت می کرد، برگزار شد و همچنین شعار های انقلابی که خواستار سرنگونی رژیم آل خلیلفه بود، سر داده شد.

اهالی شهرک های «شهرکان، السهله الجنوبیه، المصلی، اسکان، جدحفص، المقشع، کرانه، سار، البلاد القدیم» تشییع نمادین شهدا را برگزار کردند.

در راستای تظاهرات و تشییع نمادین، محور های مختلف کشور شاهد سلسله ای از عملیات میدانی در محکومیت این جنایت بود و گروهی از جوانان با نیرو های آل خلیفه که در کمین تظاهرات کنندگان، بودند، به شدت درگیر شدند که از جمله آن ها در شهرک البلاد القدیم، کرزکان، توبلی، بوری، عالی و العکر اتفاق افتاد.

در شهرک الدراز، خودرو های نظامی بعد از درگیری با تظاهرات کنندگان معترض، آتش گشودند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha