سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر - جامعه المصطفی

جانشین ریاست المصطفی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی، عمق بخشیدن ارتباط المصطفائیان با قرآن را یکی از مهم ترین اقدامات در دست پی گیری جامعه المصطفی خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، ابراز داشت: رسوخ قرآن کریم در تمام ساحت های حیات بشری و جریان یافتن آن مانند رودی زلال در تمام شریان های زندگی، تضمین کننده سعادت حیات دنیوی و اخروی خواهد بود.

وی با تاکید بر هیمنه قرآن کریم بر تمام کتب آسمانی پیشین، خاطرنشان کرد: خداوند جریان رسالت را با پیامبر گرامی اسلام(ص) ختم نمود و قرآن کریم را به عنوان کامل ترین کتاب الهی به بشر ارائه نمود که اگر بتوانیم به درستی مفاهیم بلند آن را درک کرده و در زندگی خود جاری نماییم، به سعادت و رضوان دنیا و آخرت دست خواهیم یافت.

جانشین ریاست المصطفی(ص) با تقدیر از همه افرادی که در تنفیض شئون قرآنی در المصطفی(ص) تلاش می نمایند، اظهار داشت: همه طلاب المصطفی در زمینه های مختلف باید با قرآن ارتباط گسترده ای برقرار نمایند. قرائت قرآن تنها نقطه آغاز است و باید به جایگاهی دست یابیم که جوامع بشری خود را با مفاهیم قرآن ساخته و اداره کنیم.

حجت الاسلام المسلمین مهدوی مهر در پایان تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های جامعه المصطفی(ص) شامل اساتید، طلاب و فضلا، امکانات اداری، سازمانی و بودجه ای بهره گیریم تا قرآن کریم در جایگاه رفیع و ممتاز خود در جامعه المصطفی(ص) قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha