شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان گفت: نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن است و جوانان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلیمن سید مرتضی فاطمیان، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) گفت:  اقامه نماز اول وقت آثار و برکات متعددی در زندگی انسان به‌ وجود می آورد و طلاب باید در سایه تحصیل و علم آموزی بر تقویت ایمان و خداشناسی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به این که دنیا زمانی آباد می‌ شود و آرامش و سعادت وقتی به جامعه رو می ‌کند که انسان‌ ها تکلیف اولیه خودشان را در مورد بندگی خدا انجام دهند، افزود: باید علاوه بر ترویج نماز، جوانان را با مسجد مانوس کنیم، چرا که جوانان با این مهم در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه خواهند شد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که برای رسیدن به عبادت و بندگی خالصانه و خاشعانه باید پیش از نماز به معرفت مناسب در مورد چرایی آن دست یافت، ادامه داد: تاکید دین مبین اسلام و ائمه معصومین(ع) بر اقامه به موقع نماز تا بدان حد بالا است که امام حسین(ع) در بحبوحه جنگ و درگیری نماز را بر تمامی کارها مقدم می دارد.

وی افزود: در اقامه نماز هرچه معرفت و شناخت نسبت به خداوند متعال و علت اصلی اقامه آن بیشتر و عمیق تر باشد، بنده به درجات کمال و سعادت بیشتری دست می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان در پایان گفت: نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن است و جوانان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha