پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما در نبرد فرهنگی با استکبار جهانی هستیم، البته این تهاجم تنها مربوط به ملت ما نیست، بلکه تمامی ملت هایی که در پی حفظ کرامت انسانی خود هستند، مورد این تهاجم از سوی دشمنان انسانیت قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به برنامه های دشمنان برای تخریب بنیان خانواده های ایرانی از طریق نفوذ و تهاجم فرهنگی، اظهار داشت: ما در نبرد فرهنگی با استکبار جهانی هستیم، البته این تهاجم تنها مربوط به ملت ما نیست، بلکه تمامی ملت هایی که در پی حفظ کرامت انسانی خود هستند، مورد این تهاجم از سوی دشمنان انسانیت قرار دارند.

وی ادامه داد: دشمنان با ورود به فضای مجازی این فضا را به محیطی نا ایمن و به نوعی غیراخلاقی تبدیل کرده اند و در واقع ایمان و روحیه پاک جوانان ما را نشانه گرفته اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکایی ها در پی این هستند که فرهنگ آمریکایی را جهانی کنند و ما برای مقابله با این خطر مهلک در جامعه اسلامی باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در خصوص مقابله با نفوذ فرهنگ آمریکایی به کشور، خاطر نشان کرد: مصونیت بخشی و مصون سازی در برابر تهاجمات فرهنگی غرب و ترویج معنویت و آشنایی بیشتر با فرامین الهی و برنامه ریزی در این خصوص در میان تمامی ملت ها از جمله راهکارهایی است که می توان از طریق آن به مقابله با نفوذ فرهنگ آمریکایی پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha