جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اولین نشست مجمع نمایندگان دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ اولین نشست مجمع نمایندگان دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب و اعضای مجمع در سالن شهید بهشتی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نواب رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفرطیاری قائم‌مقام وی و معاون فرهنگی حضور داشتند و سخنانی را در خصوص اهمیت اهداف دانشگاه درزمینه  تقریب میان مذاهب در داخل کشور و نیز گفتگوی ادیانی با دیگر کشورها ایراد کردند.

هر یک از نمایندگان دانشگاه نیز در این نشست ضمن معرفی کوتاهی از استان و شهری که به نمایندگی دانشگاه ادیان و مذاهب در آن منصوب‌شده اند ونیز در خصوص ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در آن‌ها بیاناتی را ایراد کردند.

در این نشست مقرر شد اعضای مجمع نمایندگان دانشگاه با برگزاری جلسات منظم و هماهنگ و نیز مساعدت و همیاری همدیگر در دستیابی دانشگاه به اهداف این مجمع مشارکت کنند.

فراهم کردن زمینه آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، فراهم کردن زمینه همکاری با نهادها و مؤسسات دانشگاهی و حوزوی و نیز بسترسازی برای جذب دانشجوی متمرکز و غیرمتمرکز در دوره‌های حضوری و غیرحضوری با توجه به ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای ازجمله اهدافی است که انتظار می‌رود اعضای مجمع نمایندگان دانشگاه ادیان و مذاهب در تحقق بخشیدن به آن‌ها به دانشگاه کمک کنند.

گفتنی است: اعضای مجمع نمایندگان دانشگاه ادیان و مذاهب، طی حکمی که روز چهارشنبه 2 اسفند 96 به امضای حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب رسید، منصوب شدند تا در راستای اهداف مذکور فعالیت خود را در شهرها و استان‌های مختلف کشور آغاز کنند.

همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نواب در حکم دیگری مهندس جعفر کاردار را به‌عنوان مشاور اجرایی مجمع نمایندگان دانشگاه ادیان و مذاهب منصوب کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha