پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل لبنان گفت: انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس در سالروز هفتاد سالگی اشغالگری صهیونیست ها و آواره شدن مردم فلسطین اقدامی است که اوج جانبداری از اشغالگران و متجاوزان است .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس در سالروز هفتاد سالگی اشغالگری صهیونیست ها و آواره شدن مردم فلسطین اقدامی است که اوج جانبداری از اشغالگران و متجاوزان است و این در حالی است که صهیونیست ها همچنان به دنبال افزایش سیطره بر فلسطین و کشتار و محاصره مردم و تصاحب زمین های آنها هستند.

در این بیانیه آمده است: این اقدام آمریکا استمرار تجاوز و دشمنی و اشغالگری و موجب مشروعیت بخشیدن به این جنایت ها از سوی کشوری است که خود سردمدار استعمار و استکبر جهانی است که سیاست سرکوب و غارت ملت ها و حمایت از متجاوزان و اشغالگران و قاتلان را در پیش گرفته است و اجازه نمی دهد مردم فسلطین به حقوق و سرزمین خود مسلط شوند و همواره از حق نامشروع وتو به عنوان ابزاری برای غصب حقوق ملت ها استفاده می کند.

جبهه عمل اسلامی در ادامه از تمام کشورهای اسلامی و عربی خواست به طور صادقانه و با تمام امکانات خود برای ایستادگی در برابر اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی و خنثی کردن توطئه های آنها و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان بیایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha