جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ملکدار

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملکدار با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تقویت حوزه انقلابی توجه به راهیان نور است، گفت: تاکنون فعالیت‌هایی در این مورد در حوزه صورت گرفته است ولی نیاز است بیشتر از گذشته فعالیت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ملکدار در مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش معاونین امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سالن جلسات مرکز خدمات گفت: در آموزه‌های دینی بر ارتباط و تعامل تاکیدات بسیاری شده است و ما به‌عنوان شاگردان این مکتب باید این همدلی و همکاری را در فعالیت‌هایمان بیش از دیگران داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به دشمنی‌هایی که علیه اسلام و ایران اسلامی صورت می‌گیرد مقابله با این دشمنی‌ها نیازمند تعامل و همکاری همه است تا بتوانیم به اهداف عالی خود دست یابیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه تحمل و سعه صدر را عامل مهمی در تعامل و همکاری عنوان کرد و گفت: در آموزه‌های دینی و قرآنی توجه ویژه بر سعه صدر به عنوان صورت گرفته است و یکی از ارکان نیازهای یک مدیر و مسئول محسوب می‌شود.

وی در ادامه خیرخواهی و دلسوزی را یکی دیگر از عوامل تعامل و همکاری دانست و گفت: در تعامل باید احساس شود که همه نسبت به هم دلسوز و خیرخواه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکدار تشکیل کانون دانش آموختگان را مورد تأکید قرار داد و افزود: کانون دانش آموختگان حوزه بسیار مهم است و می‌تواند زمینه مهمی برای ارتقای تبلیغ، تحقیق و خدمات اجتماعی بین طلاب باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم این سنت حسنه در استان‌ها اجرا شود و سال آینده در همه استان‌ها چندین کانون تشکیل شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت راهیان نور اشاره کرد و گفت: از زمانی که رهبری این بیانات را فرمودند مرکز امور طلاب سهم بسیاری در عمل به این منویات داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تقویت حوزه انقلابی راهیان نور است عنوان کرد: تاکنون فعالیت‌هایی در این مورد در حوزه صورت گرفته است ولی نیاز است بیشتر از گذشته فعالیت شود.

حجت الاسلام و المسلمین ملکدار در پایان از همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای برگزاری دوازدهمین همایش معاونین امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha