جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ نفوذ و رشوه از سر بی نظارتی و بی مسئولیتی، مسئولین اتفاق می افتاد، اگر مسئولی در این کشور به رسالت خود در قبال حقوق مردم درست عمل نکند، باید شاهد رشوه و نفوذ و از بین رفتن حقوق مردم باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و مسئولین سازمان مهندسی استان قم، با بیان این که هر مسئولیت و مسئولی برای اثرگذاری بهتر در جامعه نیازمند برنامه ریزی و فعالیت جمعی است، گفتند: نظام مهندسی از همان دسته مسئولیت های جمعی است و برای اثر گذاری بهتر نیز نیازمند به فعالیت خردجمعی می باشد. 

معظم له بیان داشتند: نقش مهندسین در معماری اسلامی ایرانی بسیار مهم است؛ اگر این سازمان به رسالت خود درست عمل نکند باید شاهد فروپاشی معماری اسلامی ایرانی و به تبع غربی باشیم.

ایشان افزودند: نظارت و کنترل مسئله مهمی در سازمانها و نظام‌های مهندسی است، اگر نظارت نباشد و مسئولین به رسالت خود درست عمل نکنند، قطعا باید شاید آسیب های مانند نفوذ و رشوه باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: بعضی افراد با رشوه و نفوذ در دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها امور را به نفع خود به پایان می رسانند و به راحتی حق دیگران را می خورند و انگار نه انگار دین، اسلام و آخرتی است.

معظم له بیان داشتند: نفوذ و رشوه از سر بی نظارتی و بی مسئولیتی مسئولان اتفاق می افتاد، اگر مسئولی در این کشور به رسالت خود در قبال حقوق مردم درست عمل نکند باید شاهد رشوه و نفوذ و از بین رفتن حقوق مردم باشیم.

 

۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha