پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین گفت: مبلغ فعال در طرح »امین» زمانی می تواند موفق باشد که ارتباط قوی با دانش آموزان، اولیای آنان و کادر مدرسه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، گفت: مبلغ فعال در طرح »امین» زمانی می تواند موفق باشد که ارتباط قوی با دانش آموزان، اولیای آنان و کادر مدرسه داشته باشد.

وی با اشاره این که اگر مبلغ مهارت ارتباط گیری را نداشته باشد، نمی تواند موفقیتی را کسب نماید، افزود: خوشبختانه مبلغین حوزه قزوین توانایی تبلیغ در مدارس را دارند و توانسته اند ارتباط گیری قوی و تاثیرات خوبی به اذعان مدیر و کادر مدارس داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد مبلغین مدارس امین در استان به 40 نفر اعم از (برادران وخواهران ) رسیده و در مدارس به صورت تمام وقت مستقر شده اند و امیدواریم با حمایت مسئولین استان در سال های آینده بتوانیم تعداد بیشتری از این مبلغان را در مدارس مستقر کنیم، چرا که استقبال از جانب آموزش و پرورش بسیار رو به افزایش است.

 وی به طرح بینات هم اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز معاونت تبلیغ از طلاب پایه  سوم به بالا که در مدارس مشغول تحصیل هستند، به صورت همزمان در عرصه تبلیغ از وجود آنها استفاده می کند. در حال حاضر تعدادی از این افراد در حال جذب و عده ای دیگر نیز مشغول امر مقدس تبلیغ می باشند.

حجت الاسلام فغانی به طرح های بلند مدت نیز اشاره کرد و بیان داشت: در خصوص مهارت افزایی مبلغین، آموزش های مهارتی مثل روش بیان احکام، سخنرانی مذهبی، کلاس داری و روش ارتباط گیری در مدیریت حوزه استان برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha