شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که به جای دل بستن به غربی ها باید به ظرفیت های درونی تکیه کنیم، تصریح کرد: دشمنان می خواهند ما دچار آسیب ارتجاع شویم و دست از انقلاب برداریم، ولی بدانند با رهبری هوشیار و امتی بیدار، این آرزو به گور می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا با اشاره به کارکردهای اصلی انقلاب اسلامی، گفت: پیشرفت هایی که در چهار دهه اخیر صورت گرفته بسیار ارزشمند است که باید از آن حراست کرد.

وی با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «در موضوع عدالت باید توجه بیشتری صورت گیرد»، افزود: نباید در یک جامعه اسلامی که عدالت جز شعارهای محوری انقلاب بوده، ضعف داشته باشیم.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که مسئولان باید در جهت رفع دغدغه های مقام معظم رهبری بیشتر تلاش کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره به دلیل اشرافی که نسبت به مسائل کشور دارند موضوعات مهمی را به مسئولان تذکر می دهند.

وی به مساله ارتجاع که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت، اشاره کرد و گفت: باید هوشیار باشیم تا جامعه از انقلاب و آرمان ها فاصله نگیرد و در همان مسیر اصلی حرکت کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان اینکه یکی از مهم ترین خطراتی که انقلاب را تهدید می کند، مسأله ارتجاع است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند «من وظیفه دارم خطر را به مردم عزیزمان بگویم که خطر، خطر ارتجاع است».

وی با بیان اینکه همه انقلاب ها در همان سال های ابتدایی دچار ارتجاع شده و از مسیر اصلی منحرف شدند، افزود: به برکت ولایت فقیه و هوشیاری مردم، انقلاب ما چهار دهه از عمرش می گذرد و پرتوان تر در حرکت است.

امام جمعه نکا، اشرافی گری مسئولان را نیز یکی از آسیب های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: همان طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند«اگر به سمت اشرافیگری حرکت کردیم، رفتن به سمت ارتجاع است». 

وی با تاکید بر این که توجه به طبقات ضعیف بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: اگر به جای توجه  به طبقه ضعیف، دل سپرده طبقات مرفه و زیاده خواه در کشور شویم، این حرکت به سمت ارتجاع است. 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که به جای دل بستن به غربی ها باید به ظرفیت های درونی تکیه کنیم، تصریح کرد: نباید امیدمان را در کشور به بیگانگان ببندیم.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنان می خواهند که ما دچار آسیب ارتجاع شویم و دست از انقلاب برداریم، خاطرنشان کرد: دشمن بداند با رهبری هوشیار و امتی بیدار، آرزوی ارتجاع را دشمن باید به گور ببرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که این انقلاب و نظام متعلق به مردم هستند و  مردم هیچ گاه دست از انقلاب نخواهند کشید، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب همواره ثابت قدم بوده و هستند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که مسئولان نباید خواسته ها و دغدغه های مردم را نادیده بگیرند، بیان داشت: این مردم لایق بهترین ها هستند و پایبندی به انقلاب و نظام اسلامی را در ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت تحقق خواسته ها و مطالبات رهبری بهره گیرند، افزود: رهبری معظم با نگاهی عالمانه به مسائل، همواره مشوق مسئولان در خدمت بیشتر به مردم هستند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نظام اسلامی امروز به جایگاه ارزشمندی در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است، گفت: مسئولان کشور نباید با عملکرد ضعیف خود موجب نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب با شتاب مسیر اصلی خود را ادامه می دهد، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند با توطئه، تهدید و تحریم نمی توانند مانع این پیشرفت و توسعه شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha