پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: لبنان در برابر دشمن متجاوز صهیونیستی قدرتمند است و قدرت ما متکی به مقاومت است که روز به روز نیز قدرتمندتر می شود شکست های بیشتری را به دشمن تحمیل می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان امروز دیدار با حجت الاسلام و المسلمین احمد قبلان رئیس دارالافتاء جعفری لبنان از تمام نیروهای سیاسی کشور خواست لبنان را با وحدت و ملی و موضع گیری های یکپارچه و متحد در برابر تهدید صهیونیست ها بیمه کنند و قدرت لبنان را با تکیه بر ارتش، ملت و مقاومت حفظ کنند.

وی در ادامه از موضع گیری یکسان رؤسای قوای سه گانه لبنان در برابر تهدید صهیونیست ها و طمع ورزی آنها به ثروت نفتی لبنان تجلیل کرد و گفت: این موضع گیری مقتدرانه ناشی از قدرت لبنان و وحدت مردم است و ما به مسئولان قوای سه گانه می‌گوییم که لبنان با ارتش، ملت و مقاومت از شما حمایت می کند و از شما انتظار دارد ذره ای در برابر صهیونیست های متجاوز عقب ننشینید.

وی افزود: ما لبنانی ها در برابر دشمن متجاوز صهیونیستی قدرتمند هستیم و قدرت ما متکی به مقاومت است که روز به روز نیز قدرتمندتر می شود شکست های بیشتری را به دشمن تحمیل می کند.

شیخ عبدالرزاق در پایان در مورد استفاده برخی گروه های لبنان از زبان فتنه و گفتمان طایفه گرایانه در انتخابات پارلمان آینده هشدار داد و گفت: گفتمان افراطی به سود دشمنان لبنان است و به سود کشور و مردم نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha