جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز دشمن می خواهد هویّت دینی و اجتماعی اسلامی جوان ما را از او بگیرد و با نفوذ در حوزه فرهنگی ذهن جوان ما را درگیر محتوای ناصحیح شبکه های اجتماعی در خدمت دشمن کند و هنجار های اسلامی را در نگاه آنها به ناهنجاری تغییر دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع اعضای مسئولین حلقه های صالحین مدارس علمیه قزوین گفت: بایستی محور عمده مباحث را در سخنرانی ها و حلقه های صالحین روی بحث توحید، مبدا و معاد قرار داد تا بتوان جامعه را در مسیر تعالی و اخلاق مداری سوق داد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: طرح صالحین نیز طرح بسیار خوبی است و با توجه به اینکه رسالت ما پرداختن به مسائل مربوط  به مبدا و معاد است اگر بتوانیم این رسالت را دنبال کنیم هم نزد خدای متعال محبوب بوده و هم کارکرد و عملکرد ما مثبت  و تحول آفرین خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز دشمن می خواهد هویت دینی و اجتماعی اسلامی جوان ما را از او بگیرد و با نفوذ در حوزه فرهنگی  ذهن جوان ما را درگیر محتوای ناصحیح شبکه های اجتماعی در خدمت دشمن کند و هنجار های اسلامی را  در نگاه آنها به ناهنجاری تغییر دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: دشمنان برای این کار خود حجاب اسلامی  و حزب اللهی زیستن و اسلامی زندگی کردن را  در ذهن جوان ناهنجاری جلوه می دهند  و بی حجابی و آزادی را در ذهن جوان ما به عنوان یک هنجار معرفی می کنند.

وی اظهار کرد: خانواده ها برای بیمه کردن جوانان خود در مقابل پروژه نفوذ دشمن، ارتباط آنها را با اهل بیت(ع) و مجالس ائمه اطهار(ع) بیشتر کنند و با دوست شدن با فرزندان خود  بصیرت فرزندان را افزایش داده و روشنگری لازم را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: حلقه های صالحین در مساجد و نواحی پایگاه ها باعث خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان شده، چرا که دشمن از طریق الگوی های جعلی و دروغین در پی ایجاد شهبات در دین تلاش می کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: مباحث مطرح شده در کلاس‌های اعتقادی باید شبهات دینی و اعتقادی اعضا را برطرف کرده و باعث تقویت بنیه دینی و اعتقادی آنها شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha