پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هادی

حوزه/ حجت‌الاسلام هادی درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره ۴۸ این فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام اصغر هادی عضو هیئت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار داشت: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است.

وی با بیان این که 10 مقاله در این شماره به چاپ رسیده، عنوان کرد: «اصول ارتباط اجتماعی با زنان بر اساس سیره ی عملی پیامبر صلی الله علیه و آله»، «بررسی نظریه ی بنیادهای اخلاقی در میان شاغلان حرفه ی حسابرسی»، «ساختار فرد و جهان و نقش آن در نیل به کمال اخلاقی» و «ارزیابی هوش اخلاقی در افراد با تیپ شبانه روزیِ صبحگاهی و میانه شامگاهی» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره فصلنامه می باشند.

حجت الاسلام هادی بیان کرد این فصلنامه در  هر فصل توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

وی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، در خواست کرد فصلنامه در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha