پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لطفی ایلام

حوزه/ امام جمعه ایلام در نامه ای به ملت ایران نسبت به حواشی اخیر و انتشار تصویر خودرو پرادو در فضای مجازی، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، در نامه ای خطاب به مردم ایران اسلامی، نسبت به انتقادات و حواشی اخیر واکنش نشان داد.

متن نامه امام جمعه ایلام بدین شرح است:

بسمه تعالی

از اینکه انتشار تصویر این طلبه خدمتگزار مردم ایلام در کنار خودرو پرادو در فضای مجازی موجب تکدر خاطر و دغدغه برخی از نیروی های انقلابی و ارزشی شده است، متاسفم.

البته همین واکنش های انتقادی در فضای عمومی که نشانگر روحیه انقلابی و ساده زیستی و مقابله با منش اشرافی گری در جامعه متدینین و نیروهای انقلابی بویژه جوانان و طلاب است، سرمایه ارزشمندی بوده و جای شکرگزاری دارد.

از همه عزیزانی که با معیار عدالت و ارزش های انقلاب اسلامی و از باب فریضه امربه معروف به تصریح یا تلویح این طلبه خدمتگزار را نقد فرمودند تشکر می کنم و صد البته انتقاد خیرخواهانه را فرصتی برای اصلاح و تکامل تلقی نموده و خود را بی نیاز از نقد و دعای خیر مومنین نمی دانم.

گفتنی است، خودرو پرادو هم که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده است سالیان پیش توسط آخرین استاندار دولت اصلاحات برای دفتر امامت جمعه ایلام واگذار شده است که صرفا در شرایط اضطراری و ضروری برای جابجایی برخی مهمانان و یا استثنائا در برخی سفرهای شهرستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

محمدنقی لطفی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    0 0
    این کار غلط محض است و ایشان توجیه می کند