جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رژیم صهیونیستی

حوزه/ صباح برزنجی، نماینده سابق پارلمان اقلیم کردستان گفت: در حال حاضر دشمن واحد کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی است، اما مسلمانان در مقابل این دشمن وحدت ندارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سنندج، صباح برزنجی، نماینده سابق پارلمان اقلیم کردستان، پیش از ظهر امروز در همایش منطقه‌ای «نقش علما و روحانیت در وحدت اسلامی»با اشاره اینکه مسلمانان باید بر روی نقاط وحدت تکیه کرده و از تمرکز بر روی نقاط تفرقه بپرهیزند، گفت: نباید اجازه دهیم که کشورهای دیگر مانند آمریکا در امورات کشورهای اسلامی دخالت کنند.

نماینده سابق پارلمان اقلیم کردستان ادامه داد: جمهوری اسلامی می‌خواهد این وحدت را ایجاد کند اما دشمنان با معطوف کردن مسلمان به اختلافات داخلی چنین اجازه‌ای به‌ کشورهای اسلامی نیم دهند.

عضو شورای عالی فرهنگی اقلیم کردستان افزود: در حال حاضر دشمن واحد کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی است، اما مسلمانان در مقابل این دشمن وحدت ندارند.

وی اظهار کرد: در حدود یک و نیم میلیارد مسلمان و پنجاه کشور اسلامی داریم که این کشورها بر اساس سنت و قران اعتقاد دارند، اما این قرآن و سنت را به عنوان برنامه خود در عمل نیاورده‌اند.

صباح برزنجی در پایان گفت: متأسفانه در حال حاضر در کشورهای اسلامی کوچک‌ترین مسائل را به عنوان موضوع اختلاف مطرح می‌کنند و کسانی که داعیه وحدت دارند، در حاشیه هستند. این از کارهای رسانه‌های جهانی است که نمی‌خواهند این اتحاد شکل بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha