جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رحمانی قاین

حوزه/امام جمعه قاین گفت: جلسات امر به معروف و نهی از منکر به موقع برگزار و مسئولین و افراد حاضر اهمیت بیشتری برای جلسات قائل شوند و در جلسات حضور مستمر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند،حجت الاسلام علی رحمانی، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قاینات، اظهارکرد: پیغمبر(ص) می فرمایند اگر امر به معروف ونهی از منکر ترک شود، شرور امت بر گُرده مردم سوار خواهد شد و وقتی مردم در نیمه های شب به درگاه خداوند ناله بزنند که شر این افراد را از سر ما کم کن دعایشان مستجاب نخواهد شد.

وی افزود: باور من بر این است که بسیاری از ناهنجاری های عمومی با مصوباتی در شورای فرهنگ عمومی شهر و شورای  امربه معروف  قابل حل شدن است.

امام جمعه شهرستان قاین گفت: جامعه هم دارای انسان های مومن و هم دارای انسان های فاسق است و برای این که انسان های فاسق، فسقشان لطمه ای را بر مومنان جامعه وارد نکند، عده ای بایستی افراد را  به راه خیر و راه سعادت رهنمون کنند.

حجت الاسلام رحمانی افزود: جلسات امر به معروف و نهی از منکر به موقع برگزار و مسئولین و افراد حاضر اهمیت بیشتری برای جلسات قائل شوند و در جلسات حضور مستمر داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد این جلسات برپا شود و سودی نداشته باشد و فقط هزینه‌بر باشد فایده ای ندارد و نباید از کنار این کارها به راحتی بگذریم.

امام جمعه قاین گفت: سیاست هایی که از رده بالا برای امر به معروف و نهی از منکر ابلاغ می شود به امید اجرایی شدن بوده و خواسته ما این است که مسئولین در این جلسات حضور داشته باشند و برای اجرایی شدن این سیاست ها همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha