جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مبلغان گروه تبلیغی یاس نبی با آیت الله طه محمدی

آیت الله طه محمدی گفت: ایران اسلامی و فرزندان این مرز و بوم در زیر بمباران تهاجم فرهنگی قرار دارند و متولیان امر تعلیم و تربیت باید خود را برای ایستادگی مقابل این تهاجم آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در جمع مربیان و دانش آموزان موسسه فرهنگی، آموزشی «سما» همدان، گفت: یکی از مسائل مهم جامعه امروزی، تربیت اسلامی دانش آموزان است.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: دشمنان اسلام درصدد ترویج فرهنگ غلط غرب هستند و با هجمه ها و نقشه های فراوان و استفاده از تکنولوژی روز، به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

وی با اشاره به این که رضا خان اولین کسی بود که به دستور انگلیس حجاب را در ایران اسلامی ممنوع اعلام کرد و این سنت منکر را در کشور نهادینه کرد، افزود: تا زمانی که در ک ایران این سنت منکر یعنی بد حجابی ادامه داشته باشد، رضا شاه و عوامل ایشان جایشان در آتش جهنم است.

امام جمعه همدان بیان داشت: کسانی در امر تربیت اسلامی فرزندان مردم فعالیت می کنند خدای تعالی به آنها تا زمانی که این سنت حسنه را ترویج می کنند به آنها اجری والا خواهد داد.

وی در پایان گفت: ایران اسلامی و فرزندان این مرز و بوم در زیر بمباران تهاجم فرهنگی قرار دارند و متولیان امر تعلیم و تربیت باید خود را برای ایستادگی مقابل این تهاجم آماده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha