شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ مجازی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت:مبلغان برای تبلیغ در فضای مجازی باید به علوم روز مجهز باشند .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی، بیان داشت: مبلغان برای تبلیغ در این فضا باید خود را به سلاح ایمان و علم روز مجهز نمایند.

وی با بیان این که نیاز سنجی از اصول مهم تبلیغ در فضای مجازی است اظهار داشت: امروز با گسترش استفاده مخاطبان از فضای مجازی نیازاست مبلغان در این فضا بصورت جدی و هدفمند ورود پیدا کنند و به تبلیغ علوم دینی و پاسخگویی به سوالات و شبهات مخاطبان درزمینه های گوناگون بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به این که تبلیغ در فضای مجازی یکی از عرصه های مهم و کابردی تبلیغ علوم دینی است، خاطر نشان کرد: تبلیغ در فضای مجازی از رسالت های مهم طلبگی است، چرا که تقریبا طیف گسترده ای از مردم بویژه جوانان در این فضا حضور دارند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به این که امروز متاسفانه تهاجم فرهنگی از طریق هجوم شبکه های مجازی اعتقادات قشر جوان را مورد هدف قرار داده، گفت: ماندگاری تبلیغ در فضای مجازی بیشتر است، لذا این فضا عرصه ای مناسب برای تبلیغ سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

وی با بیان این که حوزه های علمیه مرزبانان دین و فرهنگ سازان سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند، افزود: حوزه های علمیه نیز باید با پیشرفت علوم و تکنولوژی روز از ظرفیت تبلیغ در فضای مجازی بهره گیرند و رسالت تبلیغ علوم دینی را مطابق با نیازهای مخاطبان انجام دهند.  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha