جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیر مطالعه

حوزه/ در مراسمی از برگزیدگان مسابقات سیر مطالعاتی تابستان، پائیز و زمستان مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ در این مراسم که شامگاه چهارشنبه برگزار شد معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با اشاره به اهمیت مطالعه و علم آموزی در دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) گفت:طلاب و مبلغان باید با انس با مطالعه و بهره گیری از کتب دینی علماء و مفاخر حوزه به ارتقاء دانش تهذیبی و علمی  خود کمک نمایند.

وی با بیان اینکه طلاب باید با تعمیق دین باوری در جامعه افراد را بسوی اشاعه و پیاده نمودن سبک زندگی اسلامی ایرانی دعوت نمایند خاطر نشان کرد:طلاب و مبلغان باید با ارتقاء دانش و آگاهی دینی خود در راستای گسترش معنویت روزافزون در بین آحاد جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در پایان با اشاره به این که برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی به صورت سالانه و فصلی برای طلاب حوزه های علمیه با هدف ایجاد رقابت و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه برگزار می شود، گفت:در این مسابقات طلاب کتاب های علماء و بزرگان حوزه را در زمینه های اخلاقی،دینی ،عرفانی و فرهنگی مورد مطالعه قرار می دهند.

در پایان از طلاب برگزیده مسابقات سیر مطالعاتی این مدرسه با اهدای جوایزی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha