سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست ستاد همکاری ها

حوزه/ اعضای ستاد همکاری ها به منظور رصد و ارزیابی برنامه های سال گذشه و نیز چشم انداز برنامه های سال تحصیلی آینده با حضور روسای عالی این ستاد، وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه در قم گرد هم می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ سومین نشست از سلسله نشست های سالانه  ستاد  همکاری ها به دعوت دبیراین  ستاد با حضور همه اعضای حوزوی و آموزش و پرورشی آن یکشنبه سیزدهم اسفنددر دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم بر گزار خواهد شد.

 حجت الاسلام  والمسلمین محمدیان معاون وزیرو رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی،دکتر علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی ،مهندس زر افشان معاون آموزش متوسطه، خانم دکترحکیم زاده معاون آموزش ابتدایی، زینی وند معاون وزیر ورییس سازمان توسعه مشارکت ها ،مهندس چهاربند رییس مرکز برنامه ریزی و و منابع انسانی که همگی عضو ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش می باشند در این نشست حضور خواهند داشت.

برپایه این گزارش: علاوه بر حضور مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران، معاونین ستادی این حوزه ها نیز به عنوان اعضای ستاد در این هم اندیشی حضور خواهند یافت.

بر اساس دعوت دبیر ستاد همکاری ها، حجج اسلام والمسلمین غفوری قائم مقام مدیر حوزه در استانها ، رستم نژاد معاون آموزش ، نبوی معاون تبلیغی و فرهنگی، میر معزی معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و حجت اسلام والمسلمین اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی و خالقی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران از دیگر اعضای ستاد همکاری ها می باشند.

این گزارش می افزاید: آقایان نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و مددی مشاور وزیر در اجرای سند تحول بنیادین نیز  در سومین نشست اعضای ستاد همکاری ها در سال جاری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha