جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهید در کاشان

حوزه/مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: مسئولین نظام در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کاشان، حجت‌الاسلام عیسی احمدی، امروز در مراسم تشییع پیکر عبدالله سروری شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون که با حضور روحانیون، طلاب حوزه‌های علمیه، مسئولین، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم کاشان از سپاه کاشان به‌طرف گلزار شهدای دارالسلام این شهر برگزار شد، با بیان این که مقاومت مسئولین در قبال زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی در عرصه بین‌الملل بسیار کارساز بوده است،اظهار داشت: امت شهیدپرور کشورمان از کلیه مسئولین نظام انتظار دارند با اتکا به توان داخلی، ضمن رفع مشکلات اقتصادی، همانند گذشته ذره‌ای از موضع خود در برابر دشمنان نظام عقب‌نشینی نکنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، با اشاره به اینکه رزمندگان تیپ فاطمیون  خیلی شجاع هستند،تصریح کرد: بر اساس گفته فرماندهان نظامی در عراق و سوریه  رزمندگان تیپ فاطمیون در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کنار دیگر رزمندگان بسیار با انگیزه  و شجاعانه  وارد صحنه‌های نبرد علیه  گروه تکفیری شدند و با دادن جانشان  از انقلاب، اسلام و حریم اهل‌بیت(ع) به‌خوبی دفاع می‌کنند.

وی ، با اشاره به آیه ۱۶۹ آل‌عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ»، افزود: شهدا زنده‌اند و دلیل زنده‌بودنشان هم حرکت دادن جامعه است.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان این که امروز سمت‌وسوی حرکت کشور را شهدا هدایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: خدمتگزاری برای شهدا،  به معنای  این است که در خدمت نظام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به این که شهدا درس ایثار، شهادت و ایستادگی را به ما می‌آموزند، گفت: شهدا  با دادن جانشان، ضمن این که انقلاب ، نظام و اسلام را بیمه کردند موجب ایجاد امنیت در کشورمان شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha