پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ گروهی از اهالی رسانه و کلیسای آلمان با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و توضیحاتی در خصوص کار های خود در عراق و سایر کشور ها و تلاش آنان برای انتقال واقعیت ها به سرتاسر جهان ارائه دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از اهالی رسانه و کلیسای آلمان با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و توضیحاتی در خصوص کار های خود در عراق و سایر کشور ها و تلاش آنان برای انتقال واقعیت ها به سرتاسر جهان ارائه دادند.

آیت الله حکیم به نقش مرجعیت دینی در تحقق صلح و آرامش در جامعه پرداختند و گفتند: مرجعیت حافظ جان شهروندان بی گناه، زنان، کودکان و اموال آن ها با هر قومیت، دین و مذهبی که هستند، می باشد و تلاش می کند که در خدمت مردم باشد و خطر ها را از آنان دور کند.

معظم له از رسانه ها خواستند که دقت داشته باشند و حقایق بدون در نظر گرفتن اینکه به مذاق فلان طرف خوش می آید یا طرف دیگر را به خشم می آورد، انتقال دهند.

ایشان از تمامی کسانی که برای شناساندن حقیقت و آشکار کردن حجم دروغ ها، تهمت ها و افتراهایی که به شیعه بسته می شود، تلاش می کنند تشکر و قدردانی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha