جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار مسئولین مرکز پژوهش های راهبردی و تعدادی از سیاستمداران کردستان عراق تاکید کردند: وحدت و اتحاد ملی باید میان همگی حاکم باشد و نقاط اختلاف باید به قدرت و همسبتگی مبدّل شود، اینکه موجب ضعف، اختلاف و تفرقه شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار مسئولین مرکز پژوهش های راهبردی و تعدادی از سیاستمداران کردستان عراق تاکید کردند: وحدت و اتحاد ملی باید میان همگی حاکم باشد و نقاط اختلاف باید به قدرت و همسبتگی مبدّل شود، اینکه موجب ضعف، اختلاف و تفرقه شود.

ایشان از حاضران خواستند با توجه اینکه عشق به وطن از ایمان است، از طریق ایمان، ایجاد وحدت کنند و نسلی از اساتید، مربیان و دانشگاهیان تربیت کنند که عشق به وطن را در جانشان نهادینه کنند.

آیت الله بشیر نجفی افزودند: همانطور که به مسائل مناطق میانی و جنوب عراق توجه دارم، به امور مردم شمال عراق نیز اهتمام می ورزم و آن را پیروی از رسول اکرم (صلی الله علیه وآله) می دانم.

در همین راستا حجت الاسلام علی نجفی مدیر دفتر آیت الله نجفی به رسانه ها اعلام کرد: ما گزینه ای جز محافظت از وحدت ملّی نداریم و می خواهیم گفتگو محور قرار گیرد و فرقی بین اقشار ملّت قائل نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha