جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 همایش ورودی های جدید حوزه خواهران یزد

حوزه/ دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه، در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از فردا شنبه 12 اسفند در مشهد آغاز می شود.

در مراسم افتتاحیه این دوره، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه با موضوع «عوامل ماندگاری نظام اسلامی»، حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران با موضوع «هویت انقلاب اسلامی» و دکتر منوچهر محمدی با موضوع «بررسی تحولات منطقه و نقش «افغانستان، سوریه، عراق» ونقش آفرینی ایران در این تحولات» به سخنرانی می پردازند.

در دوره کارگاه تعالی اساتید بسیجی با عنوان« سبک زندگی اسلامی» سرفصل های این دوره با عنوان« مهارت های سازگاری با توجه به تفاوت ها» با حضور دکتر مهکام و دکتر تبرائی با موضوع « روابط عاطفی و ایجاد صمیمیت» و خانم دکتر برقعی با موضوع «مدیریت روابط زوجین» و مسعودی با موضوع«خانواده و فضاهای جدید ارتباطی( تلویزیون، گوشی همراه، اینترنت و شبکه های مجازی)» است.

از جمله دیگر سرفصل های این دوره در روز یکشنبه 13 اسفند شامل«روش های فرهنگ سازی حجاب درقرآن» با حضور دکتر دین پرست،«عوامل موثر در فرهنگ سازی حجاب و عفاف از دیگاه روانشناسی» با حضوردکتر مهکام و« تبیین نظام مفهومی حجاب» و « روش های فرهنگ سازی پاکدامنی درقرآن» باحضور حجت الاسلام والسلمین بهجت پور و «عوامل موثربر عفاف از دیدگاه جامعه شناسی با حضوردکتر اورعی مشهدی و«خانواده و فضاهای جدید ارتباطی» با حضور دکتر مسعودی است.

 دیدار شرکت کنندگان در دوره با حجت الاسلام والسلمین رییسی، تولیت آستان قدس رضوی، در بعد از ظهر جمعه 11 اسفند از جمله دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha