پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/ رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت اسلامی است و ده ها واژه در این سند است که تبیین آن برعهده حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملکی پیش از ظهر امروز در همایش دوره تربیت مدرس، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مبانی نظری آن که در سالن اجتماعات یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد  با بیان اینکه از زمان راه اندازی سند تحول بنیادین، 5 سال می گذرد و در این رابطه اگر چه فعالیتهای صورت گرفته ولی  ضعف در این عرصه  مشاهده می شود، گفت:  اجرای سند تحول، جزء منویات رهبری انقلاب است و باید قدمهای جدی تری در اجرای این سند در نظام تربیتی آموزش و پرورش برداشته شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه رویکرد سند بنیادین، تربیت اسلامی است و ده ها واژه در این سند است که تبیین آن برعهده حوزه های علمیه است، افزود: یکی از واژه ها حیات طیبه است، برای تبیین این کار نیازمند حضور جدی حوزویان توانمند در آموزش و پرورش هستیم تا زوایای این مسئله و سایر مسائل را بیشتر مشخص کنند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش افزود: این سند اگر اجر شود، قطعا می توان شاهد تحول بسیار خوبی در عرصه تربیت اسلامی بود.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha