جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی با تاکید بر این که فعالیت در عرصه فرهنگ نیاز به روحیه جهادی دارد، گفت: باید در حوزه مسائل فرهنگی جدی ورود کنیم و به الگوی اسلامی و ایرانی توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع دست اندرکاران امور فرهنگی و تبلیغی و روحانیون شهرستان اقبالیه، به موضوع مهم رشد فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها یکی از ابزارهای مهم در آگاهی رسانی و ارتقاء دانش اجتماعی افراد هستند و در این زمینه می‌توانند نقش پیشگیرانه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود:  یکی از ضرورت‌های امروز جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده که در این زمینه رسانه‌ها و روحانیون در آگاه سازی مردم وجوانان  نقش بسیار خطیر و حساسی دارند.

وی با اشاره به این که توسعه فرهنگی منجربه خود باوری جامعه شده و توانایی های بالقوه و خلاق انسان را در زمینه فرهنگی شکوفا می کند، ادامه داد: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری مسئله فرهنگی و اجتماعی است و مسئولان باید توجه جدی در این زمینه داشته باشند، چون فرهنگ عامل اصلی توسعه و پیشرفت جامعه است.

مدیرحوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز مسئله تهاجم فرهنگی یکی از بزرگترین برنامه های کشورهای غرب برای گمراه کردن جوانان ایران اسلامی است و اگر در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی ایستادگی نکنیم، دچار مشکلات بزرگی خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان با تاکید بر این که فعالیت در عرصه فرهنگ نیاز به روحیه جهادی دارد، اظهار کرد: باید در حوزه مسائل فرهنگی جدی ورود کنیم و به الگوی اسلامی و ایرانی توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha