جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اختتامیه دوره آموزشی هادیان سیاسی گردان های تیپ۸۳ امام جعفر صادق(ع)

حوزه/ اختتامیه دوره آموزشی هادیان سیاسی گردان های تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در سالن جلسات دفتر فرماندهی یگان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر؛ فرمانده تیپ83 امام جعفرصادق(علیه السلام) در این جلسه ضمن تقدیر از مسئولین و شرکت کنندگان این دوره به هجمه های دشمن به مسئولین نظام اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان نظام پیوسته دنبال دروغ پردازی و تبلیغات منفی و همچنین برجسته سازی نقاط ضعف نیروهای انقلابی هستند لذا لازم است مسئولین و نیروهای انقلابی باهوشمندی سیاسی عمل کنند و از کارهایی که دستاویز این حربه دشمن قرار میگیرد پرهیز کنند تا موجب سوء استفاده معاندین نشود.
وی درادامه ضمن تاکید بر تلاش برای حفظ و انسجام هادیان سیاسی خواستار استمرار این برنامه ها و استفاد از نیروهای این دوره ها در پیشتیبانی و تغذیه سیاسی مجموعه و همچنین تولید محتوای سیاسی متناسب با نیاز جامعه شد.
حجت الاسلام یارمحمدی؛ مسئول عقیدتی سیاسی تیپ83 در ابتدای این جلسه گزارشی از برگزاری موفق دوره ارائه کرد و افزود: ازبین 120نفر متقاضی این دوره 50نفر پس از آزمون و مصاحبه گزینش و در سه نیمسال آموزشی 280 ساعت آموزش مختلف باموضوعات بصیرتی و سیاسی توسط اساتید تخصصی به آنها ارائه شده است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha