پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آل هاشم

حوزه/ امام جمعه تبریز کمیته امداد امام خمینی(ره) را از یادگارها و افتخارت امام راحل و پناهگاه پابرهنگان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم امام جمعه تبریز، صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان ‌شرقی، ابراز داشت: خدمت به محرومین و افراد نیازمند بزرگ ‌ترین عبادت است، شاید کارکنان کمیته امداد گاهی مواقع تحت فشار کاری باشند، اما همان مقدار اجر و پاداش‌ می گیرند..

وی تاکید کرد: مبادا هنگام درخواست ‌های ارباب رجوع به علت فشار کاری عصبانی شوید، باید در غم و شادی نیازمندان شریک باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر نقش پا برهنگان و طبقات کم درآمد جامعه در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این قشر از جامعه دین‌ خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده اند، همین قشر ضعیف بودند که در جبهه‌ ها حضور یافتند و در تمام صحنه‌‌ ها حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: تمام تلاش ما و ملت و مسئولین باید این باشد که تهی دستی در جامعه ما نباشد، از آن جهت محرومیت زدایی یک شعار نیست، بلکه روش و راه ماست.

امام جمعه تبریز گفت: دشمنان جمهوری اسلامی به خاطر این شعارهای ما با انقلاب اسلامی مخالفت می ‌‌کنند، هر چند کوتاهی هایی نیز صورت گرفته که باید جبران شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: کمیته امداد یکی از افتخارات و یادگارهای امام راحل است که مامن و پناهگاهی برای دردمندان است.

وی در پایان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید تقویت گردد و مسئولین نیز از این‌ نهاد حمایت کنند چرا که کمیته امداد مرکر خدمت‌ رسانی‌ برای محرومین و پابرهنگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha