پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت : دشمن به وسیله نفوذ، دروغ، شایعه پراکنی و با ابزارهای پیشرفته ای که امروز در دنیا وجود دارد از جمله آنها فضای مجازی، وارد جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی شده و اولین سنگری که می خواهد فتح کند محیط خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع)، گفت: اصحاب رسانه باید با شناخت کامل در عرصه رسانه فعالیت کنند، اما متاسفانه گاهی مواقع عدم بینش موجب می‌شود، آنچه دشمن می‌گوید در رسانه ها تکرار شود.

وی با بیان این که آنچه امروز در قالب خیزش‌های مختلف انقلابی در جهان صورت می‌گیرد، متاثر از جامعه دینی و حکومت ارزشی اسلامی در ایران است، افزود: زمانی که دشمن را بشناسیم، می‌توانیم در یک جبهه واحد در برابر آن ایستادگی نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمن به وسیله نفوذ، دروغ، شایعه پراکنی و با ابزارهای پیشرفته ای که امروز در دنیا وجود دارد، از جمله آنها فضای مجازی، وارد جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی شده و اولین سنگری که می خواهد فتح کند، محیط خانواده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمن با جنگ نظامی درصدد آن بود که انقلاب و تمامی ارزش های اسلامی را نابود کند، اما موفق نشد و امروز متاسفانه برای نابود کردن اسلام با جنگ نرم وارد شده و با ترویج بی بندوباری و گرفتن چادر و حجاب اسلامی از سر زنان و دخترانمان این کار را انجام می دهد، این روند یک روند آرام و به مرور زمان است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: شهدا در وصیت نامه هایشان تاکید فراوان بر این موضوع داشتند که‌ «ای خواهران جهاد شما حجاب شماست و اثری که حجاب شما بر روی مردم می گذارد خون ما نمی تواند، بگذارد».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha