شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به کیان خانواده‌ها است، گفت: دشمنان به دنبال آن هستند تا عناصر قوام‌بخش جامعه ما را سست کنند تا بتوانند بر ملت ایران غلبه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه امام صادق(ع)، گفت: امروز حوزه های علمیه و روحانیت، با همراهی ملت همیشه بصیر توانسته در مقابل تمام تهدیدهای دشمنان با اقتدار ایستادگی کنند.

عضو خبرگان رهبری افزود: انتشار آموزه‌های دینی و مبارزه با دشمن تنها در سایه‌سار اتحاد و انسجام صورت می‌گیرد و دشمن همواره از اتحاد مسلمانان احساس رعب و وحشت می‌کند .

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری حوزه های علمیه همواره پیشتاز و هدایت گر جامعه در پیروزی و حراست از دست آوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: استاد خوب در تربیت شاگرد نقش موثری دارد و اگر علما و شخصیت های برجسته حوزوی به این جایگاه رسیده اند، مرهون استادان برجسته و فقیه است  و باید بپذیریم دین داری امروز مردم ناشی از تلاش این علمای بزرگوار بوده است که در تربیت شاگردانی بزرگ پیشرو بوده اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با مطالعه زندگی عالمان فرهیخته نباید لحظه ای از عمر خود را هدر دهیم، بلکه باید از همه عمر کوتاه در مسیر انسانیت و تعلیم و تربیت و اثرگذاری به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به کیان خانواده‌ها است، بیان داشت: دشمنان به دنبال آن هستند تا عناصر قوام‌بخش جامعه ما را سست کنند تا بتوانند بر ملت ایران غلبه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha