جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تاکستان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: دشمن می خواهد با رخنه فرهنگی و مدگرایی چادر را از سر زنان مسلمان بردارد و بنیان جامعه و خانواده ها را با بی بندوباری تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، عصر امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین خواهران گفت:  بی حیایی و بدحجابی پایه زندگی را می لرزاند، چرا که باعث ایجاد دلسردی در زندگی زناشویی می شود.

وی ادامه داد: خانواده، مربیان مدرسه و مبلغان جامعه باید علاوه بر الگو بودن در محیط جامعه، تلاش خود را برای نهادینه سازی حجاب در وجود قشرهای مختلف جامعه از جمله قشر جوان و نوجوان انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان با بیان این که دشمن می خواهد با رخنه فرهنگی و مدگرایی چادر را از سر زنان مسلمان بردارد و بنیان جامعه و خانواده ها را با بی بندوباری تضعیف کند، تصریح کرد: حجاب و عفاف یک گوهر بسیار ارزشمند برای زنان است و زنان بایستی توجه داشته باشند که گوهر ارزشمند خود را در دسترس نامحرمان قرار ندهند .

حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به این که بانوان با حفظ حجاب می‌توانند اطاعت را که روح و پیام اصلی عبادات بشر است اثبات کنند و در زمره اطاعت ‌کنندگان الهی قرار گیرند، اظهار کرد:  دشمنان به خوبی فهمیده اند که حجاب زن مسلمان مانعی برای رسیدن آنها به اهداف شوم شان است، لذا تهاجم فرهنگی دشمن که سالهاست کلید خورده، اصلی ترین هدف آن ترویج بدحجابی است که با تبلیغات گسترده در ماهواره ها برای گسترش آن تلاش می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خانواده به عنوان یکی از مقدس ‏ترین نهادهای اجتماعی مطرح است که بشر تا به حال به خود دیده و نقش خانواده در ایجاد جامعه سالم، بی‏ بدیل است، لذا باید از آن صیانت کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha