جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مساجد پاکستان

حوزه/ دولت محلی ایالت خیبرپختونخواه که پیش از این پرداخت حقوق به ائمه مساجد را تصویب کرده بود، اعلام کرد که طی هفته آینده این مصوبه اجرائی خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ دولت محلی ایالت خیبرپختونخواه که پیش از این پرداخت حقوق به ائمه مساجد را تصویب کرده بود اعلام کرد که طی هفته آینده این مصوبه اجرایی خواهد شد.

در جلسه کابینه دولت محلی ایالت خیبر که به ریاست پرویز ختک سروزیر این ایالت برگزار شد، تصویب شد که پرداخت حقوق به ائمه مساجد از هفته اول ماه مارس اجرا خواهد شد.

این حقوق مربوط به آن دسته از ائمه مساجدی است که در این طرح ثبت نام نموده و مدارک خود را تحویل داده اند البته در این مصوبه آمده که این طرح محدودیت زمانی ندارد و پس از ثبت نام شامل این طرح می گردد.

طبق اعلام دولت محلی تا کنون نزدیک به 21هزار نفر ازائمه مساجد این ایالت مدارک خود را ارسال نموده و شامل این طرح خواهند شد.

این اقدام نهضت انصاف پاکستان حزب حاکم ایالت خیبرپختونخواه و کمک به مدارس دینی همواره مورد انتقاد رسانه ها و رقبای سیاسی این حزب بوده، ولی رهبران حزب انصاف آن را اقدامی در راستای سازماندهی مراکز دینی و کنترل افراطی گری می دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha