جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از نیروهای در یایی سه گانه ناجا، نهاجا، نزاجا

حوزه/ امروز در شرایط حساسی قرار داریم، این شرایط می طلبد، مردم برای مقابله با دشمن آماده باشند و اجازه ندهند استقلال و عزت جامعه اسلامی از بین برود.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار جمعی از نیروهای در یایی سه گانه ناجا، نهاجا، نزاجا گفتند: امروز در شرایطی قرار داریم که هر چه فریاد می زنیم حجاب خود را رعایت کنید،برخی رعایت نمی کنند.

این مرجع تقلید عنوان کردند: امروزه رهبر انقلاب در دیدار با علمای سوریه می گویند به زودی نماز را در بیت المقدس خواهیم خواند این همان اعتقاد است.

ایشان افزودند: همه باید بدانند دشمن چه کسی است، دشمن کسی است وقتی ظریف، وزیر امور خارجه به کشور آلمان می رود، حاضر نمی شوند بنزین هواپیمای او را بدهند. این همان دشمن است؛ بنابراین نباید به چنین دشمنی اعتماد کرد. اسلام دارای شاخصه های چون ایمان، اعتقادات و عقل و علم و معرفت به الله است. سلاح انبیاء الهی در کنار کتاب دین، معرفت به خدا و ایمان بوده است. 

این مرجع تقلید افزودند: یکی از وظایف انسانها شناخت خدا و جهان خلقت است تا از این طریق بتواند گام مؤثری برای رسیدن به سعادت بردارد.

معظم له بیان داشتند: ایمان از مسائل مهم است، کسی که اهل ایمان باشد، قدرت او هم بیشتر خواهد شد.

 ایشان افزودند: کسی که یقینش کامل باشد، براساس روایت معصومین(ع) قطعا اهل نجات خواهد بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: جهاد از مسائل مهم در دین است، جهاد و شهادت بوده که دین رانگه داشت و باعث عزت و استقلال جامعه اسلامی شد.      

 معظم له بیان داشتند: امروز در شرایطی حساسی قرار داریم،این شرایط می طلبد مردم برای مقابله با دشمن آماده باشند و اجازه ندهند استقلال و عزت جامعه اسلامی از بین برود.

 ایشان افزودند: انقلاب ارکانی دارد، اسلام، مردم و ولایت فقیه از جمله آن است. از زمان پیدایش انقلاب، روز به روز دشمنی دشمنان زیاد شده و همه هدف آنها این بود که نگذارند انقلاب به مسیر خود ادامه دهد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: انقلاب کاری کرد، هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب در هم شکست.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: امام راحل با انقلاب کاری کرد که دشمن عمق خباثت خود را با انجام انواع فتنه بیرون بریزد.

معظم له در ادامه عنوان کردند: ولی فقیه کسی است که دارای شاخصه های چون عدالت، شجاع، مدیر و مدبر، فقیه و مجتهد جامعه الشرایط باشد.

ایشان بیان داشتند: امام راحل در عین حال که روحانی بود، فقیه، مجتهد، شجاع، مدیرو مدبر بود و توانستند استکبار را قلع و قلم کنند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha